2013. május 27., hétfő

Formula 1. - VI.

 Monaco-i Nagydíj

A tegnapi futam első fele már-már unalmasnak is mondható volt, de Felipe Massa balesetével elkezdődtek az izgalmak. Balesetekben sajnos nem volt hiány, de szerencsére mindenki megúszta komoly sérülések nélkül. A safety car-t is láthattuk, nem is egyszer és még egy piros zászlós megszakítás is volt. Amilyen átlagosnak indult a futam, annál izgalmasabb lett a végére, bár én néhány dolgot kihagytam volna. Pl. Perez akcióját Kimi ellen :/ 
A kockás zászló az első helyen Nico Rosberget intette le. Megérdemelten győzött, az egész hétvége alatt fantasztikus teljesítményt nyújtott. :) Sebastian a második lett, növelve ezzel előnyét a világbajnoki pontversenyben. Kimi a 10. helyen ért célba, köszönhetően Pereznek -.- De így is sikerült 1 pontot mentenie, bravúros előzéseket bemutatva az utolsó 2 körben. Nico Hülkenberg pedig a 11. lett.

Monaco-val kapcsolatban nagyon vegyesek a vélemények. Én egyrészről szeretem, mert különleges és gyönyörű helyszín, de másrészről pedig nagyon veszélyes. A kommentátorok helyesen fogalmazták meg, hogy tökéletesen alkalmatlan a versenyzésre. De ez az a futam, amit még azok is megnéznek, akik egyébként nem követik a Forma-1-et.
Sok világsztár is kilátogat ilyenkor a versenyre, most például ott volt Cameron Diaz, David Hasselhoff és Leonardo Di Caprio  is, de mellettük láthattuk még többek között Felix Baumgartnert is.

Sokan a saját yacht-jukon nézik végig a versenyt, vagy azzal érkeznek a hétvégére. Az alábbi képen Kimi Iceman névre keresztelt yacht-ja látható. Szerintem eszméletlenül gyönyörű. *-*


Következő futam: Kanadai Nagydíj (2013.06.09.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése