2013. augusztus 1., csütörtök

Filmek 1.

Tökéletes hang (Pitch Perfect)



"Beca az a fajta lány, aki inkább hallgatja azt, ami a fejhallgatójából jön, mint azt, ami belőled. Amikor megérkezik a főiskolára, világos lesz számára, hogy egyik klikkbe sem passzol bele, ám mégis beleerőltetik egybe, amit magától sosem választott volna: a vagány csajok, a cuki csajok és a fura csajok közé, akiknek egyetlen közös témája az, hogy mennyire szólnak jól, amikor együtt énekelnek ebben a fergeteges új vígjátékban. Beca kiragadja az acapella énekcsoportot az unalomig ismert standardok és tökéletes harmóniák világából, és új mixekbe rángatja bele őket, miközben élet-halál harcot folytatnak az érvényesülésért a főiskolás énekcsoportok könyörtelen világában. Ez vagy a legdögösebb dolog lesz, amit valaha csináltak, vagy a legőrültebb, de leginkább mindkettő." (port.hu)





Még talán márciusban láttam a trailer-t a TV-ben és egyből megfogott, úgyhogy gyorsan utána is néztem és kiderült, hogy az USA-ban még tavaly ősszel vetítették a mozikban. Gyorsan rá is kerestem és megnéztem. Imádom! Egyébként is szeretem az ilyen zenés filmeket és tetszenek a poénok is. Azóta már többször is láttam a filmet.

Ez a kedvencem:


Ti láttátok már? Tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése