2013. augusztus 13., kedd

Olvastam XII.

René Hoffman: Sebastian Vettel - Út a csúcsra


"Sebastian Vettel neve a legek, a szuperlatívuszok világába repíti az embert: ő a legfiatalabb Forma-1-es világbajnok, gyorsabb, aprólékosabb és precízebb, mint előtte bárki más. Sportolóként elérte azt, ami Michael Schumacher után lehetetlennek tűnt. Sebastian Vettel nemes egyszerűséggel újraértelmezi a Forma-1 világát. Ez ihlette meg a neves sportújságírót, René Hoffmant, aki ebben a kiadványban rendkívüli részletességgel mutatja be azt az embert, aki megtestesíti az autóversenyzés újfajta művészetét. 

Nemcsak a nagy bajnokra fókuszál, hanem a 2012-es szezonra is, amely új kihívásokat tartogatott az ifjú német számára. Az egymás után begyűjtött két világbajnoki cím után a kivételes versenyző olyan kritikaáradattal nézett szembe, amelyek legalább annyit foglalkoztak a gesztusaival és a frizurájával, mint az eredményeivel. Sebastian Vettel viszont soha nem akart mindenki kedvence lenni, ezen még a sikerei sem változtattak. 

A Sebastian Vettellel és más versenyzőkkel való számtalan találkozása és a velük folytatott beszélgetések, valamint a Forma-1 történetével részben drámai, részben csillogó világával kapcsolatos megalapozott ismeretei alapján meséli el René Hoffman azt a történetet, amely bemutatja, hogyan érik az autósport fiatal zsenije magabiztos férfivá és sportolóvá." (moly.hu)

Imádom!
Egy szóval így tudnám összefoglalni. Még Facebook-on láttam meg először, talán valamelyik F1-es oldal poszolta ki a megjelenés előtt kb. egy héttel. 1-2 napot gondolkoztam rajta, de végül előrendeltem a könyvet. A megjelenés (július 18.) után két nappal már a kezemben is tarthattam. Az olvasással viszont vártam a nyaralásig. :D
Nem csupán egy egyszerű Sebastian Vettel életrajzról van szó, sokkal több annál. Persze a fő vonal mégiscsak a háromszoros világbajnok karrierjét követi, de olvashatunk még számtalan érdekes eseményről a a Forma-1 történetének egészéből.
Biztos vagyok benne, hogy még nem egyszer újra fogom olvasni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése