2013. október 29., kedd

Formula 1 - XVI.

Indiai Nagydíj

Először is: Seb négyszeres világbajnok és az Infiniti Red Bull Racing is megnyerte negyedszer zsinórban a konstruktőrök világbajnokságát!!!

Ez utóbbit sokszor elfelejtik közölni és csak Sebet emlegetik. 
Na de nem árulok el nagy titkot azzal, hogy Seb nyerte a futamot. Annyira jó volt látni, ahogy örül és ahogy a verseny leintését követően alig hiszi el, hogy tényleg megcsinálta. :)

Kimi a 7. lett. A csapat gyönyörűen ismét eltaktikázta a versenyét, ráadásul úgy beszéltek (inkább üvöltött vele a kedves Permane), ahogy én még a kutyámmal sem beszélnék, nem hogy egy másik emberrel. Nagyrészt ez volt az oka, hogy nem tegnap hoztam ezt a bejegyzést, bár még mindig ideges leszek, ha visszagondolok erre. Eddig nagyon szimpatikus volt a csapat, de amit azóta művelnek Kimivel, mióta bejelentette, hogy a Ferrarihoz igazol jövőre, az már kritikán aluli. Rengeteg rajongót és követőt veszítettek a közösségi oldalakon, én még azért nem követtem és lájkoltam ki őket, de csak azért, mert várom, hogy Hülkie lesz-e jövőre a másik versenyzőjük. Ha nem, akkor valószínűleg én sem fogom őket tovább követni... de még nem döntöttem ezt el véglegesen.

Nico Hülkenberg pár körrel a verseny vége előtt technikai okok miatt feladni készült a versenyt. 

Most pedig hoztam pár képet és gif-eket. :)



Így ünnepel egy világbajnok :)




A végére pedig egy vidám Heikki :)


Következő futam: Abu Dhabi Nagydíj (2013.11.03.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése