2013. október 4., péntek

Sorozatok 3.

Devious Maids

A sorozatot a Született feleségek készítőitől származik, magyar címe egyelőre nincs, de nekem ez a cím is tökéletesen megfelel.
A történet középpontjában négy Beverly Hills-i gazdag család és a bejárónőik állnak. Na és persze rengeted titok és fondorlat. Az első rész azzal kezdődik, hogy megölik az egyik bejárónőt, Flora-t, majd letartóztatnak egy fiút, akinek a kezében megtalálták a kést, amivel Flora-t leszúrták. A fiú anyja beépül a bejárónők közé, hogy kiderítse ki ölte meg valójában Flora-t és tisztázza a fiát, Eddie-t. 
Nagyjából ennyit írnék röviden a történetről, akit érdekel úgyis megnézi. :)

Nyáron találtam rá erre a sorozatra, eredetileg az amerikai Lifetime csatornán futott minden vasárnap este. A hét közepére pedig általában már volt is hozzá felirat. Az első évad 13 részes, az évadzáró rész két hete volt. Szerencsére berendelték a második évadot is, bár azt majd csak valamikor 2014-ben láthatjuk, addig pedig marad a várakozás és az eddigi részek újranézése. 

Én szeretem ezt a sorozatot, kikapcsol, mégsem unalmas és minden részben történik valami vagy kiderülnek titkok. 

Hoztam még egy előzetest is:



Ti ismeritek? Néztétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése