2013. október 9., szerda

Újdonságok

Egy kicsit alakítgattam a blogon. Na persze nem kell semmi nagy dologra gondolni, kicsit rendszereztem a jobb oldali sávban a közösségi oldalaimat. Ebben nagy segítségemre volt Hajnal bejegyzése, ahol egyszerűen leírja, hogyan kell hozzáadni ezeket a kis gombokat a bloghoz és persze több színből is válogathatunk. 
Én a rózsaszínt választottam, ez illik legjobban a jelenlegi hátteremhez. :)
A gombok sorrendben: email, twitter, bloglovin, instagram, pinterest, weheartit és ask.fm. :)



Ezen kívül kitettem egy kis widget-et, ahol a moly.hu segítségével nyomon követhetők az aktuálisan olvasott könyveim. Ha rákattintatok, akkor a moly.hu-s oldalamra juttok, ha szeretnétek nyugodtan kövessetek ott is. Bár még ismerkedem az oldallal, de eddig nagyon tetszik. :)


Végül pedig, valószínűleg szombaton jelentkezem bejegyzéssel, de a vasárnapi képes összefoglaló a biztos eddig, ugyanis pénteken és jövő héten hétfőn is ZH-m lesz és nem a legkönnyebb tantárgyakból.

További szép hetet mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése