2014. augusztus 22., péntek

Lucy

"Az író-rendező Luc Besson a mozitörténet legkeményebb, legemlékezetesebb női akcióhőseit teremtette meg, elég csak a  Nikitára, a Leon, a profira, vagy Az ötödik elemre gondolnunk. Besson ezúttal Scarlett Johanssont rendezi Lucy szerepében ebben az új akcióthrillerben. Lucy véletlenül egy sötét üzletbe keveredik, de szembeszáll azokkal, akik foglyul ejtették, és könyörtelen harcossá válik, aki meghaladja az emberi logikát." (port.hu)

Magamtól nem biztos, hogy megnéztem volna ezt a filmet, viszont egyáltalán nem bánom, hogy így alakult, mert tetszett. Nem igazán vagyok az az akciófilm nézős alkat, sőt általában inkább sorozatokat szoktam nézni. Az meg főleg nem jellemző rám, hogy úgy üljek be egy filmre, hogy kb. semmit nem tudok róla. Pedig ezzel a filmmel kapcsolatosan így történt, csak annyit tudtam róla, hogy akciófilm, Lucy a címe és 90 perces. Ennyi információ tudatában nem volt semmilyen elvárásom és azt hiszem emiatt is tetszett annyira a film.
A kedvenc részem Norman professzor előadása, illetve az ő magyarázatai, elbeszélései voltak. Nagyon érdekes és elgondolkodtató dolgokat mondott. Persze ennek a filmnek is vannak hibái, de szerintem legalább egyszer megérni megnézni. Ráadásul nem is hosszú, nekem sokkal rövidebbnek tűnt másfél óránál.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése