2015. április 21., kedd

F1 - Bahreini Nagydíj

Végre egy jó kis futam! A nagyon izgalmastól még messze volt, de elég sok izgalmas pillanatot tartogatott magában. A bahreini futam általában mindig más egy kicsit mint a többi, mióta éjszakai futam lett, azóta meg talán még varázslatosabb lett az egész. Persze nem tudok nem elfogult lenni, hiszen Kimi másodikként állhatott fel a dobogóra. A 2013-as koreai nagydíj óta nem állt dobogón, úgyhogy szerintem az összes Kimi fan a világban meghatódva nézte a bajnokot a pódiumon. 
A futamot Lewis Hamilton nyerte, míg a dobogó alsó fokára Nico Rosberg állhatott fel. Seb egész hétvégén küszködött kicsit az autóval, a futam során hibázott is, ezért csak az 5. helyen ért célba, de ezzel is értékes pontokat szerzett magának és a csapatnak is.








Következő futam: Spanyol Nagydíj (2015. 05.10.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése