2015. április 1., szerda

Márciusi kedvencek

Fogalmam sincs, hogy mi történt, de a március egy szempillantás alatt elszaladt. Másnak is ilyen volt, vagy csak nekem? Ennek ellenére viszonylag sok minden történt az elmúlt hónapban. Elindult az idei Forma 1-es szezon, egy csodálatos délutánt tölthettem el néhány blogger lánnyal Kecskeméten (bejegyzés itt). Jártam bölcsi bálban is, ahol szuper jót szórakoztunk és táncoltunk, és végre beköszöntött az igazi tavasz is, bár mostanában egy kicsit esős az időjárás, de azért voltak csodaszép napos napok is. Ezeken kívül persze a nagy feladatom a szakdolgozat írás, amivel picit lassan, de azért haladok. 
Na de lássuk is a többi kedvencemet! :)


Nem szoktam sokszor kisminkelni magam, inkább csak alkalmakra, de amióta megvan a MUA Undress Me Too palettája, azóta elég sokszor készítettem már gyors nappali szemsminket is. Na persze nem kell nagyon bonyolult dologra gondolni. A Rival de Loop Young körömlakk egészen friss szerzemény, de annyira megtetszett, hogy muszáj volt helyet kapnia a kedvencek között. Ez pontosan a holografikus lakkok közül való és a 01-es dreamland nevet viseli. Mostanában újra beleszerelmesedtem a holografikus lakkokba, úgyhogy tökéletes választás volt. Ha már a körömlakkoknál tartok, akkor méltatlanul nem szerepelt még a blogon az Essence Studio Nails ultra strong nail hardener nevet viselő lakkja, ami -ahogy a neve is mutatja- egy körömerősítő lakk. Én alaplakknak használom, de így is észrevehetően erősebbek a körmeim valamint a lakkok is tartósabbak. Az utóbbi időben eléggé megváltozott a bőröm és képes nagyon kiszáradni a karom és a lábszáram. Ennek ellensúlyozására használtam a Nivea száraz bőrre való testápoló tejét. Nagyon gyorsan beszívódik és tipikus Nivea illata van, amit én nagyon szeretek.



A kedvenc sorozatom a The Originals lett. Az utóbbi időben kicsit hanyagoltam, így összegyűlt néhány rész. Nem értem magam, most már tuti megnézek minden részt azonnal. :D

Zenei téren két olyan szám van, amit a hónap vége felé hallgattam sokat, ez a kettő pedig Gavin DeGrew - Fire, illetve Liviu Hodor feat. Mona - Sweet Love című száma.



Nektek mik voltak a kedvenceitek márciusban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése