2015. április 12., vasárnap

My week in pictures

A blog szempontjából elég eseménytelenül telt a hét, sajnos a legtöbb időt most a szakdolgozatommal töltöm, de az a tudat nyugtat, hogy június harmadik hete után több időm lesz pihenni. Persze azért beiktatok mindig egy kis szünetet, akkor általában olvasok egy kicsit, megnézek egy-egy részt valamelyik sorozatból vagy kimegyek egy kicsit kutyázni. Szerencsére egyre szebb és melegebb az idő is, így szívesebben üldögélek egy kicsit kint az udvaron is. 

utolsó nárciszok a kertből egy kis jácinttal :)


tesóm kérésére pillangókat hajtogattam :)

az új kedvenc sütim a habos túrós :D

kis lustaság :) simogattam és elaludt ♥

Hogy telt a hetetek?:)

2 megjegyzés:

  1. Úúú, olyan pillangókat régen én is tudtam hajtogatni :) Nagyon szépek lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Valamiért azt hittem, hogy nagyon bonyolult, de nem. :D

      Törlés