2013. április 3., szerda

About me... 1.

Sok blogon van ilyen sorozat és megtetszett nekem is, úgyhogy szeretném rendszeresíteni ezt a rovatot a blogomon én is. Mivel ez inkább egy személyes blog ezért szerintem pont ideillik ez a téma. :) Nem utolsó sorban pedig én nagyon szeretem az ilyen jellegű bejegyzéseket. 


Balkezes vagyok. Szeretek balkezes lenni és szeretem az emberek arcát, amikor rájönnek, hogy balkezes vagyok. Általános iskolában talán 2-en voltunk az osztályban balkezesek, gimiben már többen és most az egyetemen is elég sok csoporttársam van aki balkezes. Így már nem is tűnik annyira furcsának, bár mondjuk nekem teljesen természetes. Ráadásul én mindent bal kézzel csinálok. Sokan mondják, hogy a balkezesek csúnyán írnak. Ez nem igaz. Én szépen írok. :D Ez persze nem csak az én véleményem. ;) 


Imádok sütni. Szeretek főzni is, de sütni sokkal jobban. A mostani süti, amit nagyon megszerettem, az a zabkeksz. :) 


Túl sokat aggódok. Főleg apróbb dolgokon, mint például, hogy elérem-e azt a trolit, amelyiket kinéztem (5 perccel később jön a következő), vagy lesz-e helyem a teremben ott, ahol én akarok ülni és még folytathatnám...


Teát iszom. Télen. Tavasszal. Nyáron. Ősszel. Feketét. Zöldet. Gyümölcsöset. Teljesen mindegy milyen. Imádom a teát. A feketébe szoktam tenni egy kis citromlevet és édesítőt, de a többit csak simán. A jelenlegi kedvencem a vörösáfonyás zöldtea. *-*


Mindenhová magammal viszem a telefonom. Ez fokozottan így van, mióta megvan az én kis gyönyörűségem (Samsung Galaxy Ace La'Fleur) *-* Imádom. Túl sokat is piszkálom, ezért kb. naponta tölteni kell. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése