2013. április 10., szerda

About me... 2.

Egy újabb adag képes információ rólam. :)


 Esernyőt hordok magammal. - Mindig, kivéve ha a hó esik, de egyébként mindig van a táskámban egy esernyő. Sosem lehet tudni, hogy mikor lesz rá szükség. :D


Tökéletes hang - A bemutatóját láttam a TV-ben és utána kicsit utánanéztem. Amerikában még tavaly ősszel vetítették. A bemutató nagyon tetszett, úgyhogy meg is néztem a filmet, természetesen eredeti nyelven. Ebből kifolyólag a szinkronos változatról nem tudok nyilatkozni. Nekem nagyon tetszett a film, vicces és a dalok is tetszenek benne. :)


Szeretem a állataimat. - Ez konkrétan a kiskutyámban merül ki. Imádom. Sajnos mivel az egyetem miatt gyakorlatilag Szegeden élek már három éve, ezért csak hétvégente és a szünetekben látom őt. Annyira aranyos, ahogy mindig szalad, ha meghallja a bőröndöm hangját, amikor megyek haza. :)


Mindig lakkozom a körmeim. - Nem szeretem, ha nincsenek kilakkozva, mert akkor nagyon könnyen beszakadnak. :/ Ezért mindig ki vannak lakkozva. Persze bizonyos időközönként szoktam hagyni őket pihenni. :)


Egyszer el szeretnék menni egy álarcos bálra. - Olyan igazi nagy habos-babos ruhás gyönyörű csipkemaszkos bálra. *-* (Bár szerintem ez nem fog megtörténni, de sose lehet tudni. ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése