2013. április 1., hétfő

Hello April!

Egy újabb hónap telt el, szerintem túl gyorsan. Márciusban a fő szerep a Forma-1-é és a pénzügyi számvitelé volt. Az előbbiről már volt egy bejegyzés, a psz ZH-nak viszont csak a héten lesz eredménye. Sikerült olvasnom is egy kicsit, ami már nagyon hiányzott, illetve filmnézésre is volt egy kis időm. A március tartogatott még egy hosszú hétvégét, amit a hó miatt a lakásba bezárva töltöttem tanulással és egy kis F1-el. Ezen kívül volt még egy egy hetes tavaszi szünetem is (az elmúlt hét), ami az időjárás tekintetében inkább volt második téli szünet, de legalább tudtam egy kicsit pihenni, mert most már nincs megállás június végéig.

Remélem az Április beköszöntével jön egy kicsit jobb idő is. Erre a hónapra lesz még egy ZH-m és írnom kell egy 5 oldalas beadandót is, de az nem lesz annyira vészes, a ZH-tól jobban tartok. Szerencsére két futam (F1) is lesz még eben a hónapban, úgyhogy nem fogok unatkozni. Péntekre pedig még egy kis kirándulás is jut, persze szigorúan szakmai szempontból. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése