2013. április 19., péntek

About me... 3.

Újabb hét elteltével, újabb képek. :)


Szeretem a Szívek szállodáját - A magyar címét már kevésbé. Fogalmam sincs, hogy hogy tudnak a legtöbb filmnek/sorozatnak idióta magyar címet adni. Tavaly nyáron újra elkezdtem nézni az elejétől és nem tudom megunni. Nem tudom, hogy most éppen adja-e valamelyik csatorna, de ha belefutok mindig megnézem. :)


Meghalnék a családom nélkül - Ők azok, akik mindenben támogatnak és ha bármilyen gondom van ők azok akik segítenek. Szerintem ennél többet nem is kell magyaráznom erről. :)


Problémám van a könyvek letevésével - Szerintem mindenki ismeri azt az érzést, amikor annyira lebilincselő egy kötet, hogy nehéz abbahagyni az olvasását. 


Imádom nézni az eget - Szeretem a felhőket és imádom a repülőket. Szerencsére egy légi folyosó alatt lakunk, szóval nincs hiány repülőkben. :)


Az érzés, amikor jó jegyet kapsz - Bennem ez az érzés az egyetemen értékelődött fel igazán. Itt már nem az van, hogy átolvastam kétszer az anyagot és sima ügy. Meg kell küzdeni (legalábbis én küzdök érte) a jó jegyekért és sokkal jobban örülök neki, mint régebben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése