2013. április 27., szombat

About me... 4.

Kicsit megkésve, de itt is vagyok a heti adag 'about me' bejegyzéssel. :)


Szeretem a forrócsokit - Szerintem ezen nem sokat kell magyaráznom. Télen a legjobb, amikor bentről egy bögre forrócsoki társaságában nézegethetem a hóesést. :)


Szeretem a Sims-et - A legjobban azt a részét szeretem, amikor az embereket kell megtervezni, illetve felépíteni és berendezni a házat. Ezek után nekem kicsit unalmas már, de van amikor elég sokáig játszok még egy-egy családdal.


Szeretem az Egyszer volt, hol nem volt-at - Még a magyar reklám tetszett meg, de a sorozatot angolul kezdtem el nézni. Sokak szerint unalmas, szerintem jó kis sorozat. Ez az egyik sorozat, amit követek (a másik a TVD).


Bika vagyok - Szinte minden igaz rám azok közül a jellemzők közül, amik ezt a jegyet jellemzik, kivéve a művészeti részt. :)


Soha nem fogom nem szeretni a Harry Potter-t- Ez így van. Most is épp egy újraolvasási folyamat közepén vagyok, csak a zh-k és a közelgő vizsgaidőszak miatt nem sok időm jut az olvasásra. Jelenleg a 4.  kötetet olvasom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése