2015. június 24., szerda

F1 - Osztrák Nagydíj

Az első kör után csak fél füllel hallgattam a futamot, ráadásul nem is a magyar közvetítést néztem. Ha rendesen néztem volna, szerintem akkor sem tudnék három fő momentumnál többet kiemelni belőle. A hétvége nagy részében a Mercedesek domináltak (meglepődött valaki?), így a dobogó első két helyét is ők foglalták el. Ezúttal Nico Rosberg állhatott fel a dobogó felső fokára, a rajtnál megelőzte Hamiltont, aki a második lett, míg a harmadik helyet Felipe Massa szerezte meg magának. Kiminek az első körben hatalmas balesete volt, amiben Alonsoval ütközött, de szerencsére mindketten sértetlenül szálltak ki az autóból. Seb egyik kerékcseréjét elrontották, így lecsúszott a dobogóról, a negyedik helyen fejezte be a versenyt. A friss Le Mans-i győztes Nico Hülkenberg ismét pontszerző helyen, méghozzá a 8 pontot érő hatodik helyen fejezte be a versenyt.



annyira jó volt látni, hogy egyikük sem sérült meg :')

Következő futam: Brit Nagydíj (2015. 07.05.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése