2015. június 3., szerda

Májusi kedvencek

A május számomra most extra gyorsan telt el, pedig én egyáltalán nem siettettem. Mivel megkezdődött a vizsgaidőszak és számomra az utolsó nagy hajrá az egyetemen, ezért a hónap nagy része tanulással telt. Tudom, már unalmas, viszont ennek ellenére néhány dolgot, momentumot sikerült összegyűjtenem, amik kiérdemelték a kedvenc jelzőt.


Termékek közül most csak egyet hoztam, mégpedig az Avon Planet Spa Oriental Radiance bőrszabályozó arctisztítóját. Még Anikó egyik kedvences videójában láttam és már akkor is felkeltette az érdeklődésemet, viszont akkor nem rendeltem meg. Úgy másfél hónapja már fogyóban volt az előző arctisztítóm, ez meg pont akciós áron volt kapható, így megrendeltem. Egyáltalán nem bántam meg, szuperül tisztít és egyáltalán nem húzódik a bőröm a használata után. Nagyjából én ennyit várok egy arclemosótól, úgyhogy nekem tökéletesen bevált. A pumpás kiszerelés pedig már csak hab a tortán. :)


A hónap kedvenc sorozata a Holdfény lett. Még évekkel ezelőtt a Viasat3-on játszották, ott futottam bele, de csak pár részt láttam. Nem rég valahogy újra rátaláltam és elkezdtem az elejétől. A főszereplő Mick vámpír, aki magánnyomozóként tevékenykedik. Igazából nem egy nagy durranás, vámpírok, nyomozás, bűnesetek és egy kis szerelmi szál. Kikapcsolódásnak és háttérzajnak tökéletes. A sorozat csak egy évadot élt meg, utána elkaszálták.

Zenei kedvencem kettő is lett, mindkettő Eurovíziós dal. Általában csak a döntőt szoktam megnézni, ezt most is így történt, és mindig van egy-két dal, ami megtetszik. Az egyik a győztes dal, Måns Zelmerlöw - Heroes című száma.



A másik pedig a harmadik helyezett, az Il Volo - Grande Amore című száma. Mindkét számot agyonhallgattam a döntő óta. :)



A hónap kedvenc pillanatai/eseményei közé is bekerült három dolog. Időrendi sorrendben haladva az első a szülinapom volt, utána az amikor a kezemben tarthattam az elkészült szakdolgozatomat és le is adtam a Tanulmányi Osztályon. A harmadik esemény pedig a blogger lányokkal eltöltött délután volt.

Nekem nagyjából ilyen volt a májusom. Nektek hogy telt a hónap? Mik voltak a kedvenceitek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése