2015. június 30., kedd

Júniusi kedvencek

Júniusban szinte csak a már jól bevált termékeket használtam, így új kedvenceim ilyen téren nem lettek, de a sorozatok, zenék, könyvek és pillanatok mellé azért egy gyertya is beférkőzött.


A záróvizsgám után vettem ezt az F&F illatgyertyát, a trópusi kollekció tagja, abból is a rózsaszín változat. Nagyon tetszik az illata, édeskés, de nem émelyítő.

Két sorozat is bekerült a hónap kedvencei közé, mindkettő igazi kis nyári sorozat.


Az egyik az Egynyári kaland című 6 részes magyar sorozat, ami a Duna Tv-n futott. Az ajánlóját többször is láttam, de akkor valamiért nem néztem meg, csak később, amikor már befejeződött. A sorozat hat fiatal egy, a Balatonnál töltött nyarát dolgozza fel. Mindannyian az érettségi után vannak, van aki dolgozni, van aki csak pihenni és bulizni megy. Szerintem egész jó kis sorozat, persze vannak hibái, de kikapcsolódásnak tökéletes. 



A másik pedig a Camp című amerikai-ausztrál sorozat volt. Ahogyan a címéből is látható egy nyári táborban játszódik, a cselekmény egy egész nyarat ölel fel. Nekem nagyon tetszett, könnyed kis nyári sorozat ez is, sajnos csak egy évadot élt meg.

  

Ebben a hónapban olvastam Tammara Webber A szív körvonalai sorozatának első két részét. Az első rész az Easy - Egyszeregy Jacqueline szemszögéből íródott, aki másodéves a főiskolán. A félév elején szakít vele a barátja, akivel még a gimiben jöttek össze, de két hét depi után a barátnője elrángatja bulizni. A buli után megtámadják, de szerencsére közbelép Lucas, aki megmenti a lányt. Ezután egyre többet bukkan fel a lány közelében. Jacqueline a szakítás miatt kihagyja a közgáz zh-t, így emiatt veszélybe kerül a féléve, így a professzor kijelöli mellé Landont, mint korrepetítort, akivel csak emailben tudja tartani a kapcsolatot. A második részben, ami a Breakable - Törékeny címet viseli, Lucas/Landon szemszögéből ismerhetjük meg a történetet, betekintést nyerve a fiú múltjába is. Nekem nagyon tetszett a történet, komoly mondanivalóval rendelkezik. Be is került az újraolvasós könyvek, illetve a kedvenceim közé. :)



A zenei kedvencem ebben a hónapban Kelly Clarkson - People Like Us című száma volt. Nem is értem, hogy miért csak most találtam rá. :)

Az egyik kedvenc esemény ebből a hónapból az volt, hogy sikeresen vettem a záróvizsga akadályait, így hivatalosan is közgazdász lettem. A másik kedvencem pedig a múlt hét szombati kis találkozó volt Raminál. :)

4 évvel ezelőtt ezen a napon került ki az első bejegyzésem erre a blogra. Bár a legeslegelső blogbejegyzésem 2008. június 18-án került ki az internet világába, akkor még az im-net-en blogoltam. Emlékszik még valaki arra az oldalra? :D Emiatt, hogy két dátum is van, az elmúlt időszakban már nem is írtam külön blogszülinapos bejegyzést. :)

Ezek voltak az én kedvenceim júniusban. Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése