2015. június 28., vasárnap

My week in pictures

Ezen a héten nem készült sok kép, de ennek ellenére egy percig sem unatkoztam. Anya szabadságon volt, így kitakarítottuk az egész házat, bepótoltuk a tavaszi nagytakarítást. :D A teraszt is lefestettük, mert már elég csúnyácska volt.


Tegnap délután elmentem unokatesómékhoz, akivel és az ismerősével este felmentünk a városba egy kicsit beszélgetni. Először egy kocsma féleségben voltunk, ahol a képen is látható sörkülönlegességet ittuk. Nekem ízlett. :D

Utána még elmentünk koktélozni is, végül olyan éjfél körül értünk haza. :)

Ma viszonylag sokáig aludtunk, majd délután még megnéztünk két filmet, utána én hazajöttem. :)
Nekem nagyjából így telt a hetem, ezek mellett még persze sok-sok pakolással, elég nehéz volt a hazaköltözés után minden dolognak helyet találni, de sikerült! :D

Hogy telt a hetetek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése