2015. június 21., vasárnap

My week in pictures

cukiságok eBay-ről :) 

anyával fagyiztunk :)

utazás Szegedre :)

Szombat délután Raminál voltunk Asuval, Kamival és Ritával. Egy kis Müller és DM látogatás után, a délután további részét Ramiéknál töltöttük sok-sok beszélgetéssel és nevetéssel. Ramitól kaptunk ilyen fincsi jegeskávét is :D

Később pizzáztunk is :) Szuper kis délután volt, csak sajnos hamar eltelt! :)

egy kicsit vásárolgattam is a héten :)

apa sütött kürtős kalácsot :D

egy kis lazítás a nap végére :)

Hogy telt a hetetek?:)

8 megjegyzés:

  1. Awwhh kürtöskalács :) Szuper délután volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Fúúú de nagyon szeretnék felnőtt kifestőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár még nem sokat színeztem belőle, eddig nagyon tetszik. Szuper kis elfoglaltság. :)

      Törlés
  3. Úúú, kürtöskalács *.*
    Olyan "szivacsecseteket" vagy miket én is szeretnék már egy ideje. :D
    Olyan jó, hogy itt voltatok, de tényleg baromi gyorsan elment a nap... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán tudtam dönteni a boltban, így mindkét fajtából hoztam :D
      Igen, de remélem hamarosan újra találkozunk. :)

      Törlés
  4. De jó lehetett a blog talin nektek *-* Az ebay-es cukiságok nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg szuper kis délután volt. :)
      Köszi :)

      Törlés