2014. december 7., vasárnap

Advent Collage - 2. rész: DIY Ajándék

Amikor megbeszéltük ennek a kis adventi összefogásnak a témáit a lányokkal, tudtam, hogy ez fogja nekem a legnagyobb gondot okozni. Aztán persze a sok keresgélés és ötletelés során sikerült kitalálnom, hogy mit is szeretnék. Ez az ötlet nagyon megtetszett és úgy gondoltam ez még nekem is menne, aztán a végeredményt látva, inkább megtartottam magamnak és nem fogom elajándékozni. :D

Egy befőttesüvegből készült gyertyatartóról van szó. Lássuk is, hogy miket használtam hozzá:

befőttesüveg, üvegfesték, csillámpor, csillogó szalag


Az elkészítése nagyon egyszerű, a befőttesüvegre fehér üvegfestékkel hópehely mintákat kell rajzolni. (Vagy megpróbálni olyat rajzolni, ami hasonlít rá. :D) Arra még azért jó, ha figyeltek, hogy ne teljesen átlátszóra száradó festéket használjatok, talán itt jobb lett volna ha akril festéket használok, vagy valami hasonlót. Ha megszáradt, kicsit beragasztózzuk ott, ahova a csillámport szeretnénk tenni és rászórjuk a csillámport. Ezután én még az üveg nyakára ragasztottam egy szalagot, ami igazából tesóm egyik hajpántján volt rajta, de a hajpánt eltört, és a 'még jó lesz valamire' alapon tesóm nekem adta. :)


Ez lenne a végeredmény, kicsit csúnyácska, de nekem tetszik. :D

Nézzétek meg, hogy a többiek mit készítettek! :)

1 megjegyzés: