2014. december 30., kedd

Decemberi kedvencek

Ebben a hónapban nem gyűlt össze túl sok kedvenc, a főszerep a tanulásé volt, ahhoz pedig nem kell túl sok minden. De ennek ellenére azért sikerült pár apróságot összegyűjtenem. :)


A kedvenc tusfürdőm a hónapban az Yves Rocher Brazil kávés tusfürdője volt. Régebben már több blogon is olvastam róla, aztán még októberben Ramival bementünk Szegeden a boltba és akkor haza is jött velem. Miután elfogyott az előzőleg használt tusfürdőm, ő következett a sorban és nagyon megszerettem. Sajnos, már nem sok van belőle, de nagy valószínűséggel újra fogom venni majd.

Nagy kedvencemmé vált a Bioderma Atoderm ajakápolója. A hónap elején akcióban vettem egy kézkrémmel együtt. Nagyon kellemes gyümölcsös illata van és gyorsan rendbe hozza a kiszáradt ajkakat. Ebben a szeles, hideg időben is szépen teszi a dolgát.


Még a novemberi kedvences bejegyzésben említettem, hogy szeretném az Essence Long Lasting rúzsai közül a Natural Beauty árnyalatot is magaménak tudni. Na hát, ebben a hónapban sikerült is megszereznem (a Mikulás bácsi hozta:D), aztán persze szinte mindig ezt használtam.



A kedvenc sorozatom ebben a hónapban a Witches of East End volt. Végre volt időm befejezni, még a nyár végén hagytam félbe a második évadot. Viszont az utolsó 4-5 rész nagyon jó volt, így újra a kedvenceim közé került. Bár azt nagyon sajnálom, hogy elkaszálták, kíváncsi lettem volna a folytatásra.



A kedvenc zeném ebben a hónapban az Amaranthe - Over and Done című száma volt. bár ide kb. beírhattam volna az egész Massive Addictive albumot is. De ez a szám tetszik most az albumról a legjobban. Olyannyira, hogy volt olyan, amikor több órán keresztül is ezt hallgattam. Na meg most éppen ez a csengőhangom is. Szóval tényleg kedvenc. :D

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése