2014. december 19., péntek

DIY Csillag

Úgy látszik december a DIY bejegyzések hónapja a blogon. Pedig nem igazán van kézügyességem, mindig mondom is, hogy én inkább a lelkesek táborát erősítem. De rájöttem, hogy szeretek ezekkel elszöszmötölgetni (szerintem ilyen szó nem létezik:D), nagyon jól kikapcsol. 

Ezt az ötletet még október végén láttam Levendulalány blogján és annyira megtetszett, hogy el is döntöttem gyorsan, hogy ezt nekem is meg kell csinálnom. Ezután már csak a tejes dobozt és az akril festéket kellett beszereznem. A tejes doboz volt a legkönnyebb, csak tesómnak kellett szólnom, hogy ne dobja ki. :D

Az elkészítés menetét nem írnám le, a linkelt bejegyzésben lépésről-lépésre minden megtalálható és talán a képekből is rá lehet jönni egy-két dologra.


Bár karácsonyi csillag néven fut, én úgy gondolom, hogy nem csak karácsonyra lehet elkészíteni. A színek variációja pedig végtelen. Én ezt az eredeti változat szerint, pirosban készítettem el.


Az ablakomba akasztottam ki, bár a képen nem sok látszik, mert a fókusz úgy gondolta, hogy a szúnyogháló érdekesebb. Mivel egy hatalmas kétszárnyú ablak van a szobámon, ezért még egyet biztosan készíteni fogok, de azt már zöld színben. :)

Ti szoktatok saját kezűleg dekorációkat készíteni?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, annyira mutatós! :)

    VálaszTörlés
  2. Ahogy gyorsan az utolsó képre görgettem úgy tűnt, mintha egy szocreál játszótér elem lenne az udvarotokon :D Nekem is nagyon tetszik, bár nekem már pepecselős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az volt sok idő míg várni kellett a száradásra :)
      Ó, a virág felfuttatós izére gondolsz?:D Vagy a kisházra?:)

      Törlés