2014. december 1., hétfő

Novemberi kedvencek

Hihetetlen gyorsasággal telnek a napok és ma már decembert írunk. Mióta egyetemista lettem, azóta mindig kettős érzések kavarognak bennem ilyenkor, hiszen az ünnepek és a készülődés miatt egyrészről nagyon várom a decembert, másrészről ez egyet jelent a vizsgaidőszakkal is. Szerencsére már a vége felé járok, ezért csak 2 ZH-m és 2 vizsgám lesz, viszont sajnos egyik sem könnyű. Na de nézzük is a múlt hónap kedvenceit!


Nemrég szereztem be az Essence hosszantartó rúzsai közül az 'Oh So Matt!' árnyalatút. Már régebb óta szerettem volna egy nude rúzst, amit a hétköznapokon is lehet viselni, mégsem tolakodó. A DM-ben nézelődve végre rászántam magam és a tesóm segítségével e mellett döntöttem. Azóta is nagyon szeretem, bár a hosszan tartás nekem nem tűnt fel és kicsit szárít is, de ha használok alá ajakápolót, akkor a szárító hatást ki lehet küszöbölni. A következő kiszemeltem ebből a kollekcióból a 'Natural Beauty', amiből éppen nem volt már egy darab sem az állványon, amikor ezt vettem.

A másik kedvencem a Rimmel Royal Gloss szájfénye volt, mégpedig a 131-es Jelly Baby árnyalatú. Ez a szájfény még az első szegedi blogger/vlogger találkozó csereberéjén került hozzám, de csak az utóbbi időben kezdtem el rendszeresen használni. Picit ragacsos, de engem ez nem zavar, a színe felkenve nem annyira erős, az illata pedig mennyei. Nagyon szeretem ezt is használni a hétköznapokon.



Nagy kedvencem lett az új telefonom, amiről nem tudtam normális képet készíteni, ezért a Google-t kellett segítségül hívnom. Egy LG G2 Miniről van szó. Nem igazán tudom, hogy mit lehetne róla elmondani, én nagyon megszerettem. :)

A hónap vége felé ismét rákattantam a Pinterest-re. Főként azért, mert sokkal több DIY ötletet találtam ott, mint We♥it-on. Itt megtaláltok, de az oldalsávban is kint van a link.



A kedvenc számom ebben a hónapban Kelly Clarkson - Catch My Breath című száma volt. Régebben sokat hallottam a rádióban, csak aztán valahogy mindig elfelejtettem rákeresni, de nemrég megtettem. Persze aztán állandóan ezt hallgattam. :D

Nektek mik voltak a kedvenceitek novemberben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése